SDRUŽENÍ ROZDALO CENY SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK

Čtrnáct firem z Jihomoravského kraje včera z rukou hejtmana Stanislava Juránka obdrželo ceny Spokojený zákazník, které uděluje Sdružení českých spotřebitelů (SČS). Odborná komise pro ochranu spotřebitelů vybírala ze zhruba stovky malých i větších firem, které navrhovalo samo sdružení, zástupci místních či podnikatelských samospráv, jako například agrární nebo hospodářská komora, nebo veřejnost. V Jihomoravském kraji se letos ceny udělovaly podruhé. „Chceme nejenom řešit konflikty mezi zákazníky a obchodníky, ale i podpořit firmy, které nabízejí dobré a kvalitní služby a jejich zákazníci to oceňují,“ vysvětlil význam ceny Libor Novák ze Sdružení českých spotřebitelů. Škála oceněných podnikatelských subjektů pokrývala různé obory činností od stavebnictví, přes potravinářskou výrobu, vinařství, sklenářství až po autoservis nebo zlatnictví. „Snažíme se, aby nebyly zastoupeny firmy a obchodníci jen z jednoho nebo dvou měst, a současně aby mezi oceněnými byla široká skladba co do předmětu podnikání,“ říká Novák. SČS je nejstarší spotřebitelská organizace v České republice. Byla založena v roce 1990. Pomáhá řešit problémy nespokojených zákazníků a vyvíjí i legislativní aktivity v oblasti zákonů týkajících se podnikání a vztahů zákazníka s obchodníkem.

Ocenění z jižní Moravy

TOMEDO spol s r. o., Střelice

Vlasta Gadošová
Rovnost, 20.11.2003